מדברי בוגרים על הקורס

 מרינה שטיינברג , מנמ"רית CIO של חברת MIS-Implants 
 

הגעתי לקורס כמנמ"רית בפועל, וכבר במפגשים הראשונים קיבלתי המון כלים מעשיים שאפשר להתחיל ליישם מיידית.

התכנים היו מגוונים ועדכניים, לכל אחד מהמרצים בקורס יש נסיון רב ומוניטין בתחומו.

בשנים האחרונות תפקיד המנמ"ר בארגונים עובר שינוי מהותי . הקורס מאפשר התבוננות עמוקה בשינוי הזה ומעניק כלים להתמודדות עם המציאות החדשה והמורכבת.

בשבילי, הקורס הזה היה הרבה יותר מסך כל ההרצאות והתכנים שהועברו בו. אני מרגישה שעברתי תהליך משמעותי, תהליך שלא מסתיים עם קבלת התעודה.

בהחלט מומלץ גם למנמ"רים בפועל ולא רק למי ששואף להגיע לתפקיד.


מירית  בר-אור , מחזור אוקטובר 2018 , מנהלת מערכות הבמידע של תנועת הצופים

הגעתי אל קורס המנמ"רים של ביט פלוס והטכניון כמנמ"רית טריה, בעלת ניסיון פרויקטלי רב מאד. עברתי את שני חלקי הקורס, למרות שהחלק של ה CIO יותר קרוב אלי. הקורס לכל אורכו תרם לי ולעבודתי המקצועית תרומה אדירה. בין אם בלמידה אמיתית של חומרים חדשים, דרך חשיפה לתחומים שפחות הכרתי, ובין אם ההיכרות עם מנמ"רים אחרים, שמהם הלמידה לא פחות חשובה. כבר במהלך הקורס התחלתי ליישם רבים מהתהליכים הנלמדים והתוצאות נראו מהר מאד וברמה הגבוהה ביותר. התפקוד שלי בתוך העולם הגדול של מנמ"ר קיבל דיוקים משמעותיים וכיום אני יכולה לנצח על התזמורת של מערכות המידע הארגוניות בצורה בטוחה יותר, מקצועית יותר ומלומדת יותר. ממליצה בחום לעבור את הקורס ולקבל כלים פרקטיים מהותיים לניהול מערכות מידע בעולם שרץ מהר מאד ורמת המקצועיות הולכת ונהיית גבוהה יותר.


גילי פרוכטר , מחזור מרץ 2019   מנהלת פרויקטים 4cast-solutions | Malam-Team
 

ידע הוא בוץ תובעני שלעיתים מצליחים למצוא בו זהב, קורס CIO הוא זהב טהור לכל מי שרוצה להיות מנמ"ר.
יש אינספור קורסים ומידע באינטרנט, אך היכולת לזקק את הידע הזה ולהפוך אותו למידע רלוונטי,
בעל ערך, שיכול להיות מיושם 'מחר בבוקר' זוהי אומנות שרק אנשי מקצוע טובים יכולים לעשות.
החשיפה לתכנים מרתקים בשילוב ההכרות עם עמיתים לתחום, הופכת את הקורס לMUST HAVE לכל מי שרואה את עצמו כמנמ"ר בהווה ובעתיד.

 
  פיני מזרחי,  רו"ח , מנהל כספים ומערכות מידע בקבוצת כלי זמר בע"מ ( 27.8.2009 ) 
 
כמנהל אשר הרקע שלו הינו ניהולי ופיננסי , הקורס היה בעל ערך רב עבורי בהיבטים שונים :  החל ברמת התיאוריה לגבי תפקוד מערכות המידע , המשך בידע מעשי ופיננסי על מנת לשפר את תפקוד המערכות הקיימות וכלה כלקוח מערכות מידע – לראיה מקיפה יותר לגבי הקשר שבין מערכות המידע לכלל החברה.
 
אמליץ בחום למנהלים הנוגעים בתחום מערכות המידע או שעובדים בקשר רציף עם מנהלי מערכות מידע על קורס זה.
 
 
גונן בצר, סמנכ"ל כספים ומערכות מידע, חברת  The STENLEY Works Israel

"לאחר שנים רבות של עבודה וניהול בתחומי הכספים ומערכות המידע, חיפשתי לעדכן, להעשיר ולהעמיק את ידיעותיי בתחום מערכות המידע.
חיפוש מדוקדק העלה כי מספר הקורסים האופציונאליים הינו מצומצם אך מעל כולם, היה בולט ללא עוררין, קורס הניהול הבכיר למנמ"רים של הטכניון וביט פלוס.
תוכנית קורס הכוללת  - הרצאות פרונטאליות על ידי מיטב המרצים והמומחים במשק הישראלי, התמקדות במתודולוגיות ניהול מתקדמות, נדבך טכנולוגי נרחב, שילוב של סיורים לימודיים בחברות מובילות, ופרויקט גמר המהווה מעטפת ותוצר של הידע הנרכש בקורס  - נראתה כמתכון בטוח להצלחה. ואכן, לאחר כשמונה חודשי לימוד מרתקים, ניתן לציין בסיפוק רב, כי הקורס ענה על כל ציפיותיי האקדמיות ואף היווה פלטפורמה חזקה ליצירת קשרים מקצועיים בין משתתפיו, תלמידים כמרצים."

 

חדשות

צור איתנו קשר

בין לקוחותינו