קורסי מנמ"רים

הטכניון – היחידה ללימודי המשך וחברת ביט פלוס חברו יחד לבנות את הקורס המוביל בישראל להקניית כלי ניהול מתקדמים למנמ"רים , על בסיס הניסיון המצטבר של שני הארגונים , הן בצד האקדמי והן בצד הפרקטי .
תפקיד מנהל מערכות מידע ראשי ( מנמ"ר / CIO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע המנמ"ר עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המיקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד המנמ"ר בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על האנשים ועל ההנהלה. מידת ההצלחה או הכשלון של המנמ"ר בתפקידו תלויה בכושר מנהיגותו להוביל יחד עם עובדיו את הארגון כולו להבנה שניצול נכון של טכנולוגיות המידע יכול להביא להצלחת הארגון בסביבה התחרותית בה הוא נמצא.

המנמ"ר אשר רוצה להצליח חייב להפנות את עיקר מרצו להבנת הסביבה העיסקית והארגונית אותה הוא משרת, להבנת האסטרטגיה התחרותית של הארגון, ולבנות עם עובדיו את התוכנית הטובה והמשכנעת ביותר להטמעת טכנולוגיות מידע מתקדמות התואמות את האסטרטגיה העסקית של הארגון.

יחד עם זאת מנמ"ר חייב להבין את כיווני ההתפתחות של הטכנולוגיה וכיצד לבחור את הטכנולוגיה המתאימה, בתקציב הנכון, בזמן המתאים ולהביא להטמעתה המלאה בארגון. כמו כן, חשוב לציין את ניהול המשאב האנושי ותיעול העובדים השגת מטרות הארגון כמרכיב חשוב ביותר להצלחת המנמ"ר.
 
מפגש מידע למתענינים יתקיים באמצעות הזום ב- 4  במרץ  2024  בשעה 18:00
המחזור הבא של קורס מנמ"רים ( CIO ) בשיתוף עם הטכניון יפתח ב- 21 במאי  2024 בשרונה תל אביב  
ב- 10.1.2024  הסתיים בהצלחה מחזור 31  של קורס ניהול בכיר למנמ"רים (CIO) של הטכניון וביט פלוס עם 31 בוגרים. 
ב- 12.7.2020 בטקס סיום מחזור 25 של קורס ניהול בכיר למנמ"רים בטכניון שרונה ת"א סיכם רפי שימל קרוב ל- 25 שנים לניהול והנחיה של קורס המנמ"רים בישראל מאז הקורס הראשון שפתח ב- 1996 בשיתוף עם ג'ון ברייס הדרכה .

ב- 25.12.2023   נפתח בשרונה המחזור ה-32  של קורס ניהול בכיר למנמ"רים (CIO) בשיתוף הטכניון עם 31  משתתפים !!
 
 

חדשות

צור איתנו קשר

בין לקוחותינו